Kanavakumppanuuksien johtaminen Hubspotilla
Johda kanavaliiketoimintasi kasvuun!
Kun myyntiä halutaan oman myynnin sijaan tehdä itsenäisten kanavakumppanien kanssa, on hyvä tunnistaa kanavaliiketoiminnan kulmakivet sekä rakentaa oma kanavakumppanuuksien johtaminen niiden päälle. Täytyy huomioida miten oma sisäinen toiminta pitää järjestää, jotta yhteistoiminta kanavakumppanien kanssa olisi sujuvaa ja tuloksellista.
Keskeisenä työkaluna toimii kanavakumppanien hoitomalli, jossa kuvataan miten kanavatoiminnan kulmakivet toteutetaan käytännössä.
Kanavakumppanien avulla myyntiä voidaan skaalata nopeasti ja kustannustehokkasti sekä saavuttaa laaja maantieteellinen peitto. Tämä tapahtuu tekemällä oikeita asioita sekä asiat oikein. Opas on laadittu kertomaan mitä asioita tulee huomioida, kun siirrytään kanavakumppanien käyttämiseen myynnissä.