Oppaat
Asiantuntijamme julkaisevat sisältöjä myyntistrategian, toimintamallien ja parhaiden kaupallisten käytäntöjen aiheista.

Opas: Asiantuntijamyynnin järjestäminen
Asiakkaat pääosin asioivat mieluummin osaavan asiantuntijan kuin lipevän myyjän kanssa. Asiantuntijavetoinen myyntimalli voi parhaimmillaan olla kustannustehokas ja johtaa hyviin myyntituloksiin sekä korkeaan asiakastyytyväisyyteen.
Lataa opas.png?width=1917&height=1080&name=Designer%20(22).png)
Hubspot AI & Guided Selling
Nykyajan myyntimaailmassa vain 5–15 % myyjistä on tähtimyyjiä. Mitä jos voisit antaa jokaiselle myyjälle työkalut menestyä samalla tasolla? Tässä oppaassa opit, kuinka HubSpot AI ja Guided Selling -malli auttavat myyntitiimejä saavuttamaan parempia tuloksia ja tekemään myynnistä sujuvampaa ja ennustettavampaa.
Lataa opas
Opas: Avainasiakkuuksien hoitomallli ja Hubspot
Kerromme tässä oppaassa miten avainasiakkaiden hoito kannattaa järjestää, miten se muuttaa työskentelyä sekä yrityksessä ja asiakkaalla sekä lopuksi kerromme miten avainasiakashoitomalli toteutetaan Hubspot-järjestelmään.
Lataa opas
Opas tiedolla johtamiseen myynnissä
Tiedolla johtamisella voidaan nostaa myyntiä tyypillisesti 30-50% ja saada enemmän tulosta yrityksella olevasta myyntipotentiaalista. Tämä tapahtuu tekemällä oikeita asioita sekä asiat oikein. Opas on laadittu kertomaan mitä asioita tulee huomioida, kun siirrytään tiedolla johtamiseen myynnissä.
Lataa opas
Opas kaupalliseen menestykseen
Meille kaupallinen menestys tarkoittaa sitä, että asiakkaamme pystyy hyödyntämään tuotteidensa ja palveluidensa ansaitseman myynnillisen potentiaalin. Tässä oppaassa kuvaamme askeleet, joilla voit systemaattisesti parantaa kaupallista menestystä.
Lataa opas.png?width=1080&height=1080&name=Designer%20(2).png)
Opas kanavakumppanuuksien johtamiseen Hubspotilla
Kun myyntiä halutaan oman myynnin sijaan tehdä itsenäisten kanavakumppanien kanssa, on hyvä tunnistaa kanavaliiketoiminnan kulmakivet sekä rakentaa oma kanavakumppanuuksien johtaminen niiden päälle. Täytyy huomioida miten oma sisäinen toiminta pitää järjestää, jotta yhteistoiminta kanavakumppanien kanssa olisi sujuvaa ja tuloksellista.
Lataa opas