Oppaat
Asiantuntijamme julkaisevat sisältöjä myyntistrategian, toimintamallien ja parhaiden kaupallisten käytäntöjen aiheista.
Opas: Asiantuntijamyynnin järjestäminen
Asiakkaat pääosin asioivat mieluummin osaavan asiantuntijan kuin lipevän myyjän kanssa. Asiantuntijavetoinen myyntimalli voi parhaimmillaan olla kustannustehokas ja johtaa hyviin myyntituloksiin sekä korkeaan asiakastyytyväisyyteen.
Lataa opas"Enhän minä ole mikään myyjä!"
Opas: Avainasiakkuuksien hoitomallli ja Hubspot
Kerromme tässä oppaassa miten avainasiakkaiden hoito kannattaa järjestää, miten se muuttaa työskentelyä sekä yrityksessä ja asiakkaalla sekä lopuksi kerromme miten avainasiakashoitomalli toteutetaan Hubspot-järjestelmään.
Lataa opasOpas tiedolla johtamiseen myynnissä
Tiedolla johtamisella voidaan nostaa myyntiä tyypillisesti 30-50% ja saada enemmän tulosta yrityksella olevasta myyntipotentiaalista. Tämä tapahtuu tekemällä oikeita asioita sekä asiat oikein. Opas on laadittu kertomaan mitä asioita tulee huomioida, kun siirrytään tiedolla johtamiseen myynnissä.
Lataa opasOpas kaupalliseen menestykseen
Meille kaupallinen menestys tarkoittaa sitä, että asiakkaamme pystyy hyödyntämään tuotteidensa ja palveluidensa ansaitseman myynnillisen potentiaalin. Tässä oppaassa kuvaamme askeleet, joilla voit systemaattisesti parantaa kaupallista menestystä.
Lataa opas"Myydään niille, jotka haluavat ostaa."